هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : المیرا

هتل اورنج كانتی آنتالیا

از مجلل ترین و شیک ترین هتل های آنتالیا هتل 4 ستاره اورنج كانتی است که در کنار سواحل مدیترانه و در۵ دقیقه ای مرکز شهر کمر آنتالیا قرار دارد. طراحی هتل اورنج كانتی آنتالیا از معماری آمستردام و دهكده ماهیگیری ولندام،‌ در یكی از بهترین مناطق تفریحی آنتالیا با مناظر دریای آبی مدیترانه و سواحل ماسه ایی قرار دارد. این هتل دارای اتاق های شیک و زیبا با امکانات عالی و روم سرویس 24  ساعته همراه با انترنت در داخا اتاق ها در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافرانتور آنتالیا رستورانی با انواع غذاهای تركی،‌ایتالیایی، دریایی و هلندی تدارک دیده است تا مسافران از غذاهای متنوع این هتل لذت ببرند. هتل اورنج كانتی آنتالیا برای سرگرمی کودکان کلوپ بازی و همچنین  یک سالن بدن سازی همراه با استخر و سونا برای مسافران تور آنتالیا فراهم کرده است.

امکانات هتل اورنج كانتی آنتالیا:

ساحل اختصاصی، استخر، حمام تركی، سونا، جاكوزی،‌ماساژ, خدمات خانه داری,  آرایشگاه, كلوپ كودكان برای مسافران تور آنتالیا, رستوران, کافی شاپ, اینترنت, سالن بدن سازی, پذیرش 24 ساعته و ... کع در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل سندر آنتالیا

از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل سندر است که در مرکز شهر و برروی صخره در خلیج زیبای آنتالیا قرار گرفته است. هتل سندر آنتالیا در قلب شهر با ساحلی زيبا در كنار آبهای آبی دريای مديترانه می باشد که توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا را جلب کرده است. این هتل دارای ۱۵۶ اتاق شیک و مدرن، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل سندر آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا سونا و حمام ترکی فراهم کرده و اتاقی مخصوص کودکان که با امکانات خوب نگهداری می شود همچنین زمین بازی بسیار تمیز و خوب در اختیار کودکان می باشد. 

امکانات هتل سندر آنتالیا:

سونا, حمام ترکی, خدمات نگهداری از اطفال, صرافی, بدنسازی ، بیلیارد,  پینگ پنگ, زمین بازی ویژه کودکان, سالن کنفرانس, اینترنت, رستوران, کافی شاپ و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

هتل بلیس بلک آنتالیا

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های آنتالیا هتل بلیس بلک آنتالیا می باشد که در منطقه بلک قرار گرفته است. هتل بلیس بلک آنتالیا جزء یکی از زیبا ترین هتل های ساحلی آنتالیا می باشد که دارای 575 اتاق شیک که هر کدام دارای امکانات عالی و همچنین بالکنی با چشم اندازی زیبا می باشد. این هتل دارای  یک ساحل اختصاصی مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل بلیس آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا ۵ استخر بزرگ در فضای باز، در کنار آن یک پارک آبی و استخر سرپوشیده فراهم کرده است. هتل بلیس بلک آنتالیا برای سرگرمی کودکان مکان هایی برای نگهداری و بازی بچه ها فراهم کرده است. مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل می توانند سفر خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل بلیس بلک آنتالیا:

سوار کاری, یوگا، پیلاتیز، بازی های تعاملی، والیبال، تنیس، فوتبال, سرسره آبی، اسباب بازی برای شنای بزرگ سالان, حمام بخار فنلاندی, اتاق بازی , مرکز آبگرم و سلامتی, ماساژ, زمین بازی ,کودکان, بیلیارد, تنیس روی میز برای مسافران تور آنتالیا, کارائوکه ,موج سواری ,دارت ,جکوزی ,اجاره دوچرخه, قایقرانی, دوچرخه سواری, کافی شاپ, استخر سر پوشیده, استخر رو باز, سالن جشن، سالن جلسه, سالن های آرایشی و مجموعه لباس عروس و .. که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا, شیک ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, نرخ ویژه هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: